ENGLISH TRANSLATION FOLLOWS AFTER THE END OF THE GREEK TEXT
Κύριοι,
Εν
τω μεταξύ παρήγγειλα μια Twin Card από το κατάστημα της Wind στο Metro
Mall η οποία έφθασε την Πέμπτη 4/7/13 (επτά ημερολογιακές ημέρες μετά
την παραλαβή του τηλεφώνου), οπότε και ανέφερα το πρόβλημα στο
κατάστημα. Μου είπαν ότι εφόσον δεν αγόρασα το προϊόν από εκεί έπρεπε να
αποταθώ στη Samsung. Πήρα λοιπόν τηλέφωνο την επομένη μέρα (Παρασκευή 5/7/13)
στην εξυπηρέτηση πελατών στη Samsung και με παρέπεμψαν σε κέντρο service
της Samsung (τα οποία ήταν όλα πολύ μακριά) ή ξανά στη Wind από όπου
πήρα το τηλέφωνο. Την ίδια μέρα λοιπόν πήγα σε άλλο κατάστημα Wind στους
Αμπελόκηπους. Με ενημέρωσαν ότι επειδή η παραγγελία ήταν τηλεφωνική,
έπρεπε να πάω στο κεντρικό κατάστημα στο Μαρούσι.
Αυτό και έκανα, αλλά στο Μαρούσι μου είπαν ότι δεν μπορούσαν να αντικαταστήσουν τη συσκευή για πολλούς λόγους:
1. Διότι είχαν περάσει οι επτά ημερολογιακές μέρες! (Προφανώς οι ημέρες που οφείλονταν σε καθυστερήσεις παράδοσης και αδυναμίας εξυπηρέτησης από τη Wind και τη Samsung δεν αφαιρούνται)
1. Διότι είχαν περάσει οι επτά ημερολογιακές μέρες! (Προφανώς οι ημέρες που οφείλονταν σε καθυστερήσεις παράδοσης και αδυναμίας εξυπηρέτησης από τη Wind και τη Samsung δεν αφαιρούνται)
2. Δεν
μπορούσαν να με εξυπηρετήσουν διότι τη συσκευή δεν μου την έστειλαν
αυτοί, αλλά οι κεντρικές αποθήκες της Wind άρα έπρεπε να πάω εκεί (στο
Μαρούσι πήγα μετά από συγκεκριμένη πρόταση άλλου καταστήματος της Wind)
3. Και να ήθελαν να με εξυπηρετήσουν δεν είχαν παρόμοια συσκευή.
Πρότειναν
λοιπόν να αφήσω τη συσκευή εκεί και να την στείλουν αυτοί στη Samsung
με πρόταση για αντικατάσταση. Δεν είχα άλλη επιλογή και άφησα τη συσκευή
εκεί (Σάββατο 7/7/13).
Χθες
(Πέμπτη 18/7/13) με ενημέρωσαν ότι η συσκευή είναι έτοιμη και μπορώ να
την παραλάβω. Πήγα αμέσως και την πήρα. Η συσκευή ήταν η ίδια
(ταυτοποίησα τον imei) και υπήρχε φύλλο ποιοτικού που πιστοποιούσε ότι η
συσκευή δουλεύει κανονικά.
Έβαλα
την κάρτα SIM και όντως το τηλέφωνο δούλεψε. Για δύο ώρες μόνο. Μετά
σταμάτησε να αναγνωρίζει την κάρτα και αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στο ίδιο
σημείο που βρισκόμουν πριν από είκοσι περίπου ημέρες: Κάτοχος ενός
τηλεφώνου που δεν λειτουργεί και έχοντας ξοδέψει άπειρο χρόνο για να
διορθώσω κάτι που οφείλεται καθαρά στη δυσλειτουργία τόσο της Samsung
όσο και της Wιnd.
Έκανα μια τελευταία προσπάθεια καλώντας την εξυπηρέτηση πελατών της Samsung. Η αντιμετώπιση ήταν ή ίδια. "Δεν
μπορούμε να ξέρουμε ότι η συσκευή είναι ελαττωματική αν δεν την
ξαναπάρετε στο service και δεν μπορούμε να την αντικαταστήσουμε". Ζήτησα να μιλήσω με κάποιον που να μπορεί να πάρει κάποια απόφαση και να διορθώσει το πρόβλημα αλλά δεν κατέστη δυνατόν.
Ζητώ λοιπόν το αυτονόητο: Να μου αποσταλεί άμεσα ένα καινούργιο τηλέφωνο και να παραδώσω το παλιό.
Με
τη συμπεριφορά που περιέγραψα πιο πάνω καθίσταται φανερό ότι, τόσο η
Wind όσο και η Samsung έχουν παντελή έλλειψη σεβασμού προς τους
καταναλωτές και το χρόνο τους και ότι το after sale service είναι
υποτιμητικό για τη νοημοσύνη των πελατών.
Κλείνοντας, θα ήθελα να τονίσω ότι η συμπεριφορά των υπαλλήλων και των δύο εταιρειών με τους οποίους μίλησα ήταν ευγενική και επαγγελματική. Το πρόβλημα οφείλεται στην εχθρική πολιτική των εταιριών προς τους πελάτες τους και όχι στα άτομα που έχουν την επαφή με αυτούς.
Ευελπιστώντας σε μια έστω και καθυστερημένη εξυπηρέτηση παραμένω,
Κλείνοντας, θα ήθελα να τονίσω ότι η συμπεριφορά των υπαλλήλων και των δύο εταιρειών με τους οποίους μίλησα ήταν ευγενική και επαγγελματική. Το πρόβλημα οφείλεται στην εχθρική πολιτική των εταιριών προς τους πελάτες τους και όχι στα άτομα που έχουν την επαφή με αυτούς.
Ευελπιστώντας σε μια έστω και καθυστερημένη εξυπηρέτηση παραμένω,
Σώτος Δημητρίου.
In
closing I would like to point out that all employees I contacted during
this adventure behaved professionally and with kindness. The problem
lies with the companies' hostile policies towards the consumers, not
with the people who deal with them on an every day basis.
Hoping for a positive resolution of this issue I remain,
Sotos Demetriou
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου