Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2008

Συμβόλαιο Αξιοπιστίας Vodafone

Διάβασα το παρακάτω κείμενο στο site της Vodafone, με το τι πρέπει να πληροίτε για να σας αντικαταστήσουν τη χαλασμένη σας συσκευή. Και τώρα θέλω να μου πείτε εσείς ποιος φυσιολογικός χρήστης κινητού δεν έχει κάνει κανένα από τα παρακάτω

  • Να εκθέσει το κινητό σε υγρασία
  • Να εκθέσει το κινητό σε ακραίες καιρικές συνθήκες (σημειώνω πως οι περισσότερες ηλεκτρονικές συσκευές θεωρούν τις θερμοκρασίες άνω των 40° κελσίου ακραίες)
  • Να πετάξει το κουτί του κινητού, ή το manual
  • Να συνδέσει το κινητό με Bluetooth ή καλώδιο με άλλο κινητό η υπολογιστή (που δεν είναι εγκεκριμένος από τη Vodafone)
  • Να του πέσει το κινητό
  • Να χάσει το hands-free ή το CD
  • Να ακουμπήσει το κινητό σε τρόφιμα

Δεν λέω πως δεν θα σας το αντικαταστήσουν, κατά πάσα πιθανότητα θα το κάνουν, ακόμα και σε χειρότερες συνθήκες δεδομένου ότι δεν μπορούν πάντα να γνωρίζουν τι συμβαίνει (προσοχή όμως, τα περισσότερα κινητά έχουν υγρόμετρο – ένα λευκό χαρτάκι με μια ή περισσότερες κόκκινες τελίτσες πάνω, που όταν βραχεί ή εκτεθεί σε πολλή υγρασία το κινητό λεκιάζουν και κάνουν όλο το χαρτάκι κόκκινο)


"Συμβόλαιο Αξιοπιστίας

Τώρα η Vodafone παρέχει αποκλειστικό συμβόλαιο αξιοπιστίας στους συνδρομητές της που θα αγοράσουν συσκευές Vodafone!

Το συμβόλαιο αξιοπιστίας παρέχει για όλες τις συσκευές αποκλειστικής μάρκας Vodafone που έχουν αγοραστεί από 1η Αυγούστου 2008 και μετά, επιπλέον της εγγύησης 24 μηνών, εγγύηση πλήρους αντικατάστασης για το πρώτο (1ο) έτος από την ημερομηνία αρχικής αγοράς τους. Συγκεκριμένα οι συσκευές που καλύπτονται είναι οι εξής:

Συσκευές

Vodafone 1210

Vodafone 226 FM

Vodafone 125

Vodafone 527

Vodafone V1520

Vodafone 710

Vodafone 225

Vodafone 715

Vodafone 225 FM

Vodafone 725V

Vodafone 226

Vodafone V810

Vodafone 231



Η εγγύηση καλύπτει κάθε βλάβη που οφείλεται σε κατασκευαστικό ελάττωμα και η οποία τεκμηριώνεται απαραιτήτως μετά από τεχνικό έλεγχο που θα πραγματοποιείται από το τμήμα της τεχνικής εταιρίας που συνεργάζεται με τη Vodafone.

Εφόσον μετά τον τεχνικό έλεγχο διαπιστωθεί ότι η βλάβη οφείλεται σε κατασκευαστικό ελάττωμα, ο δικαιούχος παραλαμβάνει μια καινούρια συσκευή ίδιου ή αντίστοιχου μοντέλου ίδιας μάρκας χωρίς καμία επιπλέον χρηματική επιβάρυνση.


Η εγγύηση δε θα ισχύει και η αντικατάσταση δε θα πραγματοποιείται στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Φυσικής φθοράς της συσκευής και των αξεσουάρ της.
  • Δυσλειτουργιών που οφείλονται σε βίαιο χειρισμό της συσκευής (περιλαμβάνει ζημιές που πραγματοποιήθηκαν από αιχμηρά αντικείμενα, στρέβλωση, κάμψη, συμπίεση ή πέσιμο της συσκευής)
  • Δυσλειτουργιών που προκλήθηκαν από κακή χρήση της συσκευής, συμπεριλαμβανόμενης χρήσης που δεν συμφωνεί με τις οδηγίες χρήσης της συσκευής που παρέχονται από την Vodafone.
  • Ελαττωμάτων ή ισχυριζόμενων ελαττωμάτων που προκλήθηκαν από το γεγονός της χρήσης ή σύνδεσης της συσκευής με οποιοδήποτε προϊόν ή αξεσουάρ, λογισμικό ή/και υπηρεσία που δεν παρέχεται και υποστηρίζεται από την Vodafone ή χρησιμοποιήθηκε με τρόπο διαφορετικό από αυτόν για τον οποίο κατασκευάστηκε.
  • Αποσυναρμολόγησης, παραβίασης, μετατροπής ή επισκευής της συσκευής με οποιοδήποτε τρόπο από μη εξουσιοδοτημένο άτομο ή σημείο επισκευής. Επίσης, σε περιπτώσεις επισκευής της συσκευής χρησιμοποιώντας μη εγκεκριμένα ανταλλακτικά ή στις περιπτώσεις που ο σειριακός αριθμός ή το ΙΜΕΙ της συσκευής αφαιρεθεί, διαγραφεί, καταστεί δυσανάγνωστο ή αλλοιωθεί με οποιοδήποτε τρόπο.
  • Έκθεσης του προϊόντος σε υγρασία και επαφής του ή βύθισής του σε οποιοιδήποτε υγρό, ή έκθεσής του σε ακραίες θερμικές ή καιρικές συνθήκες ή έκθεσής του σε ταχείες αλλαγές τέτοιων συνθηκών, διάβρωσης, οξείδωσης, επαφής του με τρόφιμα ή ποτά, ή επίδρασής του με χημικά προϊόντα ή γυμνή φλόγα και αναμένων προϊόντων καπνού.
  • Ενεργειών πέραν της λογικής ευθύνης της Vodafone.


Απαραίτητη προϋπόθεση για την αντικατάσταση συσκευής είναι ο συνδρομητής να παραδώσει την ελαττωματική συσκευή σε ένα ιδιόκτητο κατάστημα της αλυσίδας Vodafone μαζί με τη συσκευασία και το πλήρες περιεχόμενό της (συμπεριλαμβανομένων ακουστικών, μπαταρίας, CD-ROM, εγχειριδίων χρήσης, καρτών μνήμης και οτιδήποτε άλλο περιλαμβανόταν αρχικά στη συσκευασία). Επίσης, ο συνδρομητής πρέπει απαραιτήτως να προσκομίσει το αρχικό και αυθεντικό παραστατικό αγοράς, το οποίο πρέπει να είναι αναγνώσιμο και ατροποποίητο και στο οποίο να διακρίνονται η επωνυμία και η διεύθυνση του σημείου πώλησης, η ημερομηνία αγοράς, ο τύπος προϊόντος και ο σειριακός αριθμός ΙΜΕΙ.

Για ενημέρωση σχετικά με το πλησιέστερο ιδιόκτητο κατάστημα της αλυσίδας Vodafone, μπορείτε να επικοινωνείτε με την εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone στο 13830 (χρέωση €0,119 ανά κλήση συμπερ. ΦΠΑ 19%) ή με την εξυπηρέτηση εταιρικών πελατών στο 1399 (χωρίς χρέωση) αν είστε εταιρικός συνδρομητής."



Δεν υπάρχουν σχόλια: