Επιστρέφοντας στην κινητή τηλεφωνία, θα καταγράψω μερικά παραδείγματα που θυμάμαι και που δείχνουν την αντιμετώπιση των καταναλωτών από τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας.
Cosmote, μέσα του 2001
κατακλύζει τα ραδιόφωνα με διαφημίσεις "Το φθηνότερο SMS που έγινε ποτέ: 27,26 δραχμές" Το ευρώ είναι προ των πυλών. Οι ανήσυχοι πολλαπλάσιάζουν 27,26x340,75=0,08€. Η cosmote υπαινίσσεται πως προσαρμόζει τις χρεώσεις της για τη μετά ευρώ εποχή.
Νοέμβριος 2001. Το ευρώ δεν έχει έρθει ακόμα. Διαβάζω στο ενημερωτικό ChipFAX του περιοδικού CHIP.
Η cosmote προσαρμόζει την τιμή του SMS στις 30δρχ.
Vodafone γύρω στο 2004
νέες χρεώσεις για το vodafone live: 1 ευρώ / επίσκεψη και απεριόριστη πλοήγηση. Τυχαίο που σε όλες τις συσκευές Vf Live! υπήρχε ξεχωριστό κουμπί σε εμφανή θέση για την πλοήγηση στο Vf Live? Τυχαίο που ενώ στο GX20 το πλήκτρο αυτό ήταν ξεχωριστό, στο GX30 μετακόμισε εκεί που είναι το κουμπί πίσω; Εγώ χρειάστηκε να χαλάσω τις ρυθμίσεις του vf live γιατί όταν ημουν σε μήνυμα και έσβηνα ενα-δυο χαρακτήρες περισσότερους από ότι είχε το μήνυμα, το πλήρωνα ακριβά...
Τέτοιες τακτικές σε συνδυασμό με τα πολύπλοκα προγράμματα χρήσης που αναλύσαμε 3 αναρτήσεις στο παρελθόν και τα 12μηνα-24μηνα συμβόλαια που είδαμε ακόμα πιο πριν κάνουν την αναζήτηση της καλύτερης προσφοράς χαμένο παιχνίδι.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου