Οι υπολογιστές της acer διακρίνονται για την πολύ καλή σχέση χαρακτηριστικών/τιμής. Ίσως όμως ένα κλάσμα της τιμής αφαιρείται γιατί η εταιρία ξοδεύει λιγότερα χρήματα σε επισκευές ταλαιπωρώντας τους πελάτες έτσι ώστε να αποφεύγουν την επισκευή για μικρές ζημιές. Θα παραθέσω το κείμενο που υπάρχει υπογραμμισμένο στο www.e-shop.gr κάτω από κάθε προιόν acer:
Η εγγύηση παρέχεται από τις εξουσιοδοτημένες συνεργάτιδες εταιρείες της Acer, Alman Hellas (τηλ 210 2409150) και MDI AE (τηλ 210 4804500). Σε περίπτωση βλάβης του Notebook ο πελάτης αναλαμβάνει την επικοινωνία με μία εκ των εταιρειών αυτών και την παράδοση του μηχανήματος σε αυτή αφού πρώτα έχει επικοινωνήσει με το call center της Acer στο support_greece@acer-euro.com ή στο 801-500-2000. Επισημαίνεται ότι στα μηχανήματα ACER, σε περίπτωση βλάβης, σε καμμία περίπτωση δεν γίνεται αντικατάσταση με καινούργιο αλλά επισκευή του υπάρχοντος από το service των αρμόδιων εταιρειών.
Οι δύο εταιρίες βρίσκονται στην Αθήνα οπότε ο πελάτης επωμίζεται την παράδοση του υπολογιστή σε κάποια από αυτές. Οι εταιρίες που επισκευάζουν δεν έχουν το δικαίωμα να ενημερώνουν τον πελάτη για την φάση στην οποία βρίσκεται ο υπολογιστής του, και παραπέμπουν στο call center της acer που στη δική μου περίπτωση μου απάντησε πως δεν έχει εικόνα. Η συνεννόηση μεταξύ των μερών δεν φαίνεται να είναι και η καλύτερη.
Σημειώνεται πως η ΜDI είναι υπεύθυνη για την επισκευή (on-site) και των υπολογιστών της DELL όμως εκεί η συμπεριφορά ήταν επαγγελματικότατη. Αυτό καταδεικνύει πως η κάθε εταιρία έχει διαφορετική συμφωνία και δίνει διαφορετικές εντολές στα επισκευαστικά κέντρα.
Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2008
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου