Ξεφεύγω λίγο από την κατηγορία των δόσεων και της αξίας του χρήματος και θα μετακινηθώ προς το μάρκετιγκ και την προώθηση προιόντων. Θυμάμαι χαρακτηριστικά τα αναψυκτικά της Pepsico-Hβη και θεωρώ την ιστορία τους άξια αναφοράς.
Την εποχή που μπήκε στην αγορά το PET ένα νέο υλικό για τη συσκευασία των υγρών τροφίμων όλες οι εταιρίες έτρεξαν να εκμεταλλευτούν την ευπλασία του για να δημιουργήσουν εντυπωσιακά νέα σχήματα για τις φιάλες των αναψυκτικών τους. Αν θυμάστε, μέχρι τότε όλα τα πλαστικά μπουκάλια αναψυκτικών ήταν κυλινδικά, με χρωματιστό κάτω μέρος που πατούσε σε "βυζάκια".
Η Pepsico-Ηβη εκμεταλλεύθηκε την μετάβαση για να κάνει το εξής τρικ: Μεγάλωσε σε ύψος τη φιάλη, πρόσθεσε 100ml περισσότερα σε κάθε συσκευασία (από 500 σε 600) και έβαλε μια κίτρινη λωρίδα στο πάνω μέρος της ετικέτας που το διαφήμιζε. Αυτή η προσφορά κράτησε για πραγματικά αρκετό καιρό, μέχρι που ο μέσος καταναλωτής συνήθισε στο γεγονός ότι αγοράζει 600ml αναψυκτικού.
Κατόπιν η συσκευασία αλλάζει ξανά χωρίς να χάσει το επιπλέον ύψος αλλά μερικά χιλιοστά από τη διάμετρο και η χωρητικότητα γίνεται ξανά 500ml. Η κίτρινη λωρίδα δεν θυμάμαι αν παραμένει αλλά πολύς κόσμος, συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου συνέχιζε να πιστεύει πως αγοράζει περισσότερο αναψυκτικό...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου